Nem hatnak már annyira a reklámok

hatnak reklámok

Nem hatnak már annyira a reklámok


Egyre tudatosabb vevők vagyunk, és egyre kevésbé hatnak ránk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak a követőik, ha szakmai érvekkel győzik meg őket – derül ki az EY tanácsadó cég legfrissebb, globális fogyasztói felméréséből.

A nemzetközi kutatást március vége és április eleje között készítették több mint 23 ezer fogyasztó részvételével mintegy 30 országban, többek között az Egyesült Államokban, Kanadában, Brazíliában, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Japánban, Kínában és Dél-Afrikában.

A megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, de csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában. A fogyasztók figyelmét az influenszerek ajánlásai mellett kézzelfogható előnyökkel, például kedvezményekkel és az exkluzív, személyes ajánlatokkal lehet a legjobban megragadni. A márkahűséget leginkább az ingyenes szállítással, valamint a kiválasztott termékek kedvező árával lehet szorosabbá tenni a válaszadók 67, illetve 49 százalékának véleménye szerint.

Úgy tűnik, az emberek Magyarországon is egyre tudatosabbak a vásárlást illetően, az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítik meg azt. Emiatt a korábban jól bevált – elsősorban befolyásolásra épített – hirdetési és értékesítési eszközökkel már nehezebb mozgósítani. Ez pedig új megközelítést igényel a gyártók és forgalmazók részéről.

Forrás: MTI, kép: Unsplash

Hozzászólásokhoz gördülj a kapcsolódók alá!


Kedves olvasó,

ha nem vagy még támogató, lépj be a Klubba ITT. Csupán havi két kiló kenyér áráért elérsz minden támogatói tartalmat. Alkalmi támogatásra Paypalon keresztül van lehetőség (kattints a kis gombra!).

Ha egyik mód sem megfelelő, de szeretnéd támogatni a Cenwebet és a rezervátumot, akkor keress minket mailben a centauri16@gmail.com címen. Segítségedet előre is köszönjük!   

még több vásárlás

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Így manipulálja a vásárlókat a Temu

Versenyfelügyeleti eljárást indít a Gazdasági Versenyhivatal a Temu online piactér európai működtetőjével, egy Írországban bejegyzett céggel szemben… Tovább

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük