Amikor én is szívlapáttal érvelnék a gyökér celebeknek!

Amikor én is szívlapáttal érvelnék , ha elém kerülnének ezek a gyökér celebek!


Messziről békés lénynek tűnhetek, de nem mindig vagyok az. Főként újabban érzem egyre gyakrabban, hogy fogytán a türelmem, de az a kommunikációs tér, mely mára világszerte a frusztráltság, a korlátlan agresszió és magamutogatás színpada lett, amolyan virtuális pankráció ideologikus, illogikus emelvénye, még arra sem alkalmas, hogy az ember érthetően és hatékonyan kommunikáljon bármiféle “kifogást”.

Neveket nem írok le. Nem adok meg linket.

Örömmel mondanám: azért nem, mert ez nem személyes ügy, de nem írhatom, mivel annak érzem. Épp ezeknél az embereknél érzem időnként, hogy ha szemtől szembe kellene megvitatnunk egy s mást, akkor rögtön egy baromi nagy szívlapáttal kezdeném. Szó nélkül. Miért is? Mert úgy sejtem, ezek az emberek nagyon is tisztában vannak a hülyeségeikkel. Talán azzal kevésbé, hogy belássák, megértsék, felfogják, hogy ez mennyire káros.

Minap szembe jött velem egy hír. Egy milliárdos fia azzal került be a sajtóba, hogy méregdrága pezsgővel mossa a luxusautója kerekét.

Azt a kardinális, és jelenleg abszolút releváns kérdést feszegeti ez a hülyegyerek, hogy melyik pezsgő mossa tisztábbra a luxusautója kerekét.

Ismerjük ezt, itthon is volt olyan “arc”, aki azzal triggerelt, hogy ő egy inget csak egyszer vesz fel, s minden napra másikat varrat. Egyrészt kötve hiszem, hogy igazat szólt, másrészt ha mégis, akkor is: hogyan bírhatott el a közélet, a sajtó, a tömeg ekkora állatságot a hátán?

Még a lassan feledésbe merülő pandémia kialakulásában is jelentős szerep jutott

a fogyasztás hajszolásának

(a turizmus, az állandó jövés-menés is fogyasztás, méghozzá az egyik legdrágább, legszennyezőbb formája), más gondjainkról nem is szólva, és akkor itt vannak ezek a luxusgyökerek, és teret kapnak, követők százezreit.

Mit lehet ez ellen tenni?

Valószínűleg semmit. A sajtó képtelen lemondani róluk. Kapóra jönnek reggel a “kis színesben”. Nem is arról van szó, hogy ezek nettó provokatőrök, hanem arról, hogy tökéletesen testesítenek meg mindent, amibe milliók rokkannak bele most is, és milliárdok rokkannak majd bele a közeli jövőben.

Szokták voltak ezeket a tucatgyökereket azzal mentegetni, hogy ők sem gondolják komolyan, mindez csupán marketing, így vívják ki a maguk számára a figyelmet, de erre azt mondom: ha figyelmet akarnak, vívják ki mással. Mutogassák magukat letolt gatyával, bármivel,

csak ezzel a hamis fogyasztáskultusszal hagyjanak fel!

Féktelen cinizmus kell ahhoz, hogy valaki naponta dobjon el egy inget, hetente vegyen három bundát vagy pezsgővel mossa a kocsija kerekét. Ez az a cinizmus, amit szívlapáttal ütnék le egy gyors, rövid mozdulattal.

Hozzászólásokhoz gördülj a kapcsolódók alá!


Kedves olvasó,

ha nem vagy még támogató, lépj be a Patreon-tagok körébe ITT. Csupán havi két-három kiló kenyér áráért, 2200 forint támogatásért cserébe elérsz minden támogatói tartalmat, a heti videókat és írásokat is. Alkalmi támogatásra Paypalon keresztül van lehetőség ITT. Ha egyik mód sem megfelelő neked, de szeretnéd támogatni a Cenwebet és a rezervátumot, akkor keress meg mailben a centauri16@gmail.com címen. Segítségedet előre is megköszönve, abban a reményben, hogy szövetségesek lehetünk. A legjobbakat, üdv, Cen’   

még több szívlapát

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

még több cenweb

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

2 hozzászólás

  1. Én szívesen a kezedbe adnám azt a szívlapátot!

    A médiának hatalmas szerepe van ebben a magamutogatásban, de hát a kattintásszám manapság mindennél fontosabb. 🙁
    Eltorzult világban élünk.

  2. Kedves Cen’, a bulvár hírek fogyasztása káros az egészségre, amellett időrabló is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük