…vajon csupán kortárs író vagy remek tartalommarketinges szakember-e Centauri, hiszen ezzel az akcióval valami olyanra használta a közösségi médiát, amire valószínűleg Mark Zuckerberg álmaiban sem gondolt volna.
2016. február 3. 11:12 | Írta: Tölgyes László
20 napos Jack London emléktúrát tett meg Centauri, az álnév mögé rejtőző kortárs magyar író. Az utazását a Facebookon szervezte és tudósított is naponta róla. Online naplóját kommentelni lehetett és megszavazni hova menjen, melyik városba stoppal a következő napon. A sikeres kaland végén felmerül, vajon csupán kortárs író vagy remek tartalommarketinges szakember-e Centauri, hiszen ezzel az akcióval valami olyanra használta a közösségi médiát, amire valószínűleg Mark Zuckerberg álmaiban sem gondolt volna.
„A tartalommarketing egy olyan digitális reneszánszát élő marketingmódszer, amelynek az a célja, hogy a célcsoport számára hasznos tartalmat hozzon létre, amellyel a tartalom fogyasztóját fokozatosan vásárlóvá konvertálja, egy olyan médiaplatformon keresztül, melynek központjában a saját médium(ok) állnak – mindezt pedig nem kampányszerűen, hanem a folyamatszemlélet alkalmazásával.”